Hej blogg-läsare! Fick fria sms i morse så...

Hej blogg-läsare! Fick fria sms i morse så nu kan jag blogg och sms:a gratis :) Idag är de 1:a april, och då betyder de för nästan alla att man ska skämta. Jag tycker att det är så drygt! Vem är de som har hittat på det igentligen? Och varför 1:a april? Man kan väl ta 1:a mars istället. Eller nån annan månad. Men jag skulle bara skriva ett snabbt blogg-inlägg. Ska nu lägga mig i soffan och kolla på tv och sen måste ja fixa till Internet som inte funkar!! Ha en crazy bra fredag! =)


Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :)♥

2011-04-02 @ 18:31:45
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0