Yeees!

Äntligen så kom BÅDA CD-skivorna idag :DD
Och äntligen så fick jag lyssna på Olas platta :)
Den var såå bra.. Den bästa plattan han har gjort!


Medans jag nu lyssnar på plattan så är jag inne på
Bloggtrafik och kolla massa roliga bloggar, skriva
kommentarer, alla har
jätte fin design måste jag påpeka.
Men jag hatar poängen... dom försvinner jätte snabbt.
Igår hade jag samlat nästan upp till 300 poäng
och nyss när jag kollar in så hade jag 1 poäng!
Det tar evigheter att få upp så högt igen....
Förutom det så kikar jag på Facebook. Och läser massa
roligt skojs :)


Ska ikväll kolla på TV och käka något gott.

Hoppas ni får en bra dag, och en mysig
fredag kväll! :)

♥PUSS♥


Kommentarer
Postat av: mikaela

vilka härliga färger du har på din blogg! :D

2010-09-18 @ 00:47:26
URL: http://mixphotos.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra? :d

2010-09-18 @ 01:31:40
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0