Irriterande!!

Det är en idiot på Msn som är så JÄVLA JOBBIG!!!
En engelsk idiot, jag tar liveet av mig snart!
Han säger jämt: I love u, u are my princess, my beautiful angel...
Och när jag inte svarar så skriver han massa annat irriterande..
Så JÄVLA IRRITERANDEEEE!

Han kollar in på bloggen ibland,
så tur att han inte förstår svenska !!
Men jag måste säga detta till han om han ser det:

CAN YOU FUCKING STOP AND WRITE TO ME!!

Så, hoppas han fattar det nu!!
Många tycker säkert att jag inte är så snäll
men jag blir lätt arg och irriterad...
Förlåt....
_______________________________________________________

Nu måste jag göra Matteläxan :O
Det jag håller på med nu är svin LÄTT
Kommer göra det ganska snabbt tror jag ;)




Stor kram till alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0