Fixar Alvin och gänget låtar :DD

Nu ligger (eller halv ligger) jag i soffan och har laptopen i knät och håller
på att fixa Alvin och gänget version på olika låtar :D Det e faktiskt rätt kul !
Det som e svårast e att man vet inte vilken nivå man ska ha...
 väljer mellan två stycken men man vet inte vem som e mest lik.
Men jag klarar det tillslut
Äre någon som vill ha nån låt fast på Alvin och gänget version?
Så snälla, snälla, skriv en kommentar nedan.
Jag har inget att göra på dagarna så jag vill göra nått och det
här blir perfekt!!!

Okej jag ska inte tjata men det är dom som vill...!
så gör det bara om ni vill!

Nu måste jag äta nånting...
Har inte ätit på hela dan, inte ens lunch!

K
ram


Kommentarer
Postat av: Alice

fin blogg du har :) checka gärna min =) <3

2010-09-14 @ 18:53:49
URL: http://babyrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0