1 Månad!!

Tja!

Om exakt 1 månad så fyller jag 16 :D
En stor längtan!
Jag kommer få en ny mobil då ;)
Hoppas jag, dom har sagt i allfall!!!

Som jag sa igår om skivorna...
Att dom skulle komma idag, 98% att dom inte skulle komma.
Jag menade då 100%
Kom inte idag heller....
Om dom, eller en av dom, inte kommer i morgon
så blir jag satans förbannad..
En av dom så hade dom skickat den förra fredan
och det är fredag i morgon, så en vecka om den kommer i morgon!
Det ska ta en till två arbetsdagar till man ska få de...
Det  e helt sjukt...
Men det hjälper inte om jag bara skriver,
det kommer inte fortare för det.
Det får ta den tid de tar.



Jag ligger nu och lyssnar på Locnville !
Dom e bara för bra :D


Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

fin blogg, följa varandra med bloglovin ? :)

2010-09-16 @ 15:45:56
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0