2 Januari!!!

Nu har det gått två dagar på 2008, jag tyckte att det var sommar nyss (på 2007)!
Tiden går så fort! Det känns som om jag var 6 år igår liksom, det är ju otroligt!
_________________________________________________________________

Jag ska he in några bilder här som jag har fixat (på datorn)!

image18

image19

image21

image24
FÅR TAS!

Om ni vill att jag ska fixa några av era bilder så gör jag det gärna!
Jag skulle gärna vilja det! För när jag sitter vid datorn har jag inte så mycket att göra så jag brukar då fixa bilder, jag brukar fixa till andra och dom tycker att jag göra snyggt!
Undra om man kan he in bilden i "Komentarer"? Vet ni de?
Om det inte går så säger ni vad det ska vara för bild/bilder så letar jag upp den bilden på te.x hund!
Hoppas att ni vill att jag ska fixa! Jag karnse lägger in några bilder som jag har fixat sen nån gång! :)

image9


Kommentarer
Postat av: [ LIIILLY ] Foto - - Photoshop - - Dag för dag - -

Vadå ha bilden i kommentarer?

2008-12-21 @ 12:34:27
URL: http://liiilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0