Chattar på MSN :) hehe

Hej igen! :)
Nu har jag ätit.. åt isterband men potatis :P
Var inte så jätte gott precis, inte min favvo mat precis.

Chattar med Sara, Isabell, Erika mm
Lyssnar också på musik som vanligt, det säger alla som jag prata med "Lyssnar du på musik som vanligt??" säger dom :P hehe

Väntar nu på Sara att hon ska komma (hon som jag chattar med)
Undra va man ska göra då tro? Ähh vi får väll hitta på nåt kul xD

Kom just nu att tänka på vad du har gjort på Hallowen??
Roligt att veta vad du har gjort. :)

Jaja.. vad ska jag skriva om nu då??
Aja.. ska väll gå då!
Skriver mer i morgon
CiaoCiao
image9


Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Tack så jättemkt :)

2007-11-26 @ 16:02:12
URL: http://erikahallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0