Mitt första inlägg :) Härligt !

Heej!

Det här är mit första inlägg så jag ska skriva lite om mig själv och lite annat :)
Jag heter Therese och är 12 år ( 13 i oktober )
Jaa gillar att vara med kompisar och sitta vid datorn ( sitter typ vid datorn varenda dag xD )

Just nu så lyssnar jag på musik, Only Wanna Be With You heter låten och sjungs av Danny Saucedo :) Han är GRYM!!!!!
Sitter på msn också och chattar, om ni undrar om det är kul så säger jag.. sådär!

Mina favvvvvvo artister är ju då, Danny, Måns och Ola! Och massa andra som jag inte orkar att rabbla upp nu! Karnse nån annan gång.

Puss&Kram
//Therese


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja Danny är verkligen GRYM!!! han kan nog gå hur långt som helst!

2007-07-20 @ 16:01:26
URL: http://misserikah.blogg.se
Postat av: Bea

kul att du har skaffat blogg, danny och måns e ju suveräna ;) lycka till

2007-07-20 @ 19:18:03
URL: http://jesuisbeau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0