Har köpt en digital kamera :D

image7
Har köpt en digital kamera :D Den är jätte bra,  köpte den igår!!!
Förlåt att jag inte har skrivit men jag har inte haft tid liksom, men jag ska skriva mer!

Söndag:
Gjorde inte så mycket då.
Farmor var hit på kvällen och fika! Lite tråkigt men, men..
Och en kompis ville att jag skulle skicka en bild på mig själv, men JAG VILL INTE!!!!!!!

Måndag:
Varit på stan och shoppat, men jag hittade typ inget.. jag skulle kolla på en väska
men jag hittade ingen! Men idag eller i morron så ska jag kolla på en annan affär om jag hitta någon!
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas...men jag köpte en digital kamera som kostade 1.549 tror jag! :D

Herrå, skriver säkert mer i kväll! Annars blir det i morron :D

P.S. Den digital kameran som är längst upp image8 , det var en sån jag köpte :D

Puss&Kram
//Therese


Kommentarer
Postat av: Erika

Snygg kamera!

2007-07-24 @ 15:52:07
URL: http://misserikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0