Det var länge sedan! :(

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag för jag har inte varit vid datorn så mycket men ska försöka att skriva mer nu :)
Men jag ska gå om några minuter för jag ska se på ett program på teven.
Ska berätta lite vad jag har gjort idag :)

Idag har jag varit i skolan! Vi har gjort typ Bild, Engelska och NO.  Det roligaste var Bild och det tråkigaste var Engelskan. Har alltid tyckt det!!!
Sen har jag inte gjort så mycket mer.. varit hemma och kollat på TV typ!..

Imorron så ska jag fara till arenan och kolla på Erik Segerstedt, Linda Bengtzing och en till som jag har glömt bort vad hon heter! Jag tror att det var 3 stycken!!! Jag längtar jätte mycket! Jag kan skriva hur det var på Söndag!!

Nu måste jag dra.. Ciao

image11

Kommentarer
Postat av: Erika

Usch hatar åxå engelska, vet ej varför, är typ rädd för de ämmnet, är verkligen piss dålig på det.

2007-08-27 @ 21:48:50
URL: http://misserikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0